Part of Me..

Part of Me..
wakakakaaa..

Monday, March 24, 2008

Intermediate....



Rite now is 13.30pm.......25 mac 08.....ada lg 3 hari before aku blah dr tabm nie....


well everything looking so smooth.....byk keje dh aku settle kan.... dh byk yg hand over... mana yg pending tue....dh clear...mana yg x dpt tue...nk buat camner kalau x dpt nk settle...i just try my best....klu bleh x nk la tinggal kan taik kan....tp cuba la dulu kan....


aku mcm xder keje jer...he...he...mmg best bila dh xder tekanan nie....buat keje dgn hati yg tenang la katakn....apapun aku bersyukur atas apa yg berlaku....cam berdebar plak nk mulakan hari baru di tpt baru....tanggungjawab lg besar dan yg pasti aku akan mengharungi satu lg detik perubahan hidup buat kesekian kalinya.....


lunch dh abis.....tp aku x lunch pun....asalnya selalu x sempat nk lunch....last2 aku langsung ignore lunch time.....lama2 dh biasa plak x lunch...but x nk lunch pun...b'fast kena amik la kan... klu x terkulai la....yu....he...he...


apa nk tulis ekkk.....ha....last 2 days...aku pegi tgk F1....pergghhh...best giler siot....cm x caya aku antara 216,000 penonton yg ada kt sepang masa tue.....suhu mmg hangat giler la kan....aku dgr radio...masa tu race blum stat lg...suhu litar 50'C siut.....bergegau nye panas tue....tp aku hampir2 terlepas starting grid dia...mana x nya...lg 15 min sebelum race stat...aku bru sampai...sebelum tue...almost one hour stuck dlm jam....x igt betul la.......semua x bg can...sebab semua sedar yg race dh nk stat...so...semua pentingkn diri....nasib baik bila nk parking jer, aku xder prob sgt...tiket grandstand...so dpt parking dkt la skit.....ari sebelum tue aku pegi ngn lili, zulia & erni...kitaorg dpt parking jauh....menapak la lg.....tp parking cost rm 50 beb...3 days parking la.....berbaloi...and rasa safe skit keta....best gila dpt tgk F1 nie... aku plak mmg peminat F1....dan seronok sgt bila dpt merasai sendiri pengalaman hebat nie... mmg best...x dpt nk gambar excited nyer aku....dpt tgk race day....happy sesgt...klu aku x minat...maybe aku x happy sgt...tp aku mmg minat gila...dan idola aku dlm F1 nie...of course la Fernando Alonso dr team ING Renault....aku mmg support abis dia nie....kira big fan gak la.... aku mmg minat dia since dia jd juara dunia 2005 lg tue....pada aku...dia mmg best...semangat dia tinggi dan dia mmg ada kelas tersendiri....masa dia jd juara 2005 & 2006 tue mmg puas...cos dh bosan tgk Michael Schumacher x der saingan...akhirnya...Schumacher bersara...dan kini muncul lg pelumba yg berbakat mcm Hamilton, Kimi, Heidfeld & Kubica.....makin panas F1 nie aku rasa....tp...apapun aku tetap akan support abg Lonso aku nie...pd aku dia masih dominan lg....lg satu...dia x bongkak cam si Hamilton tue...bru setahun jagung...tp berlagak x igt....apapun kita tgk jelah saingan tahun nie camne.....best gila rasa dpt amik gambar background kan alonso nye pit stop....what ever, its really a nice memory and thanx to my best buddy ever, 4 the tickets.....u rock my world beb....!!!!..its an experience that cannot buy la... seriusly....many thanx to u....its very valueable beb...!!!

No comments: