Part of Me..

Part of Me..
wakakakaaa..

Sunday, February 7, 2010

Investment...

fuhh..lama betul x update blog nih..!!
terlalu busy kot...yelah..since relocation of my career...sgt busy utk memantapkannyer..!!
sekarang da lepas tahap struggle..just kena maintain performance jek...
tahun lepas sgt cemerlang dlm employment aku kt Toyota nih..
the bonus is superb..!!and well paid...dan sgt berpuas hati..walau ada sepicing x berapa puas..
tp..aku x nk tamak..kang cepatla jatuh plak...apapun syukur..!!jeles kt org lainnye bonus tu bagus utk perkembangan career aku...
well...study da masuk tahun ke2..sem 4...7 more sem to go...!!and everything is so okay..!!
sekarang just pikir camner nk maksimumkan kewangan...bru jek menyambut b'day yg ke 27 2 ari lepas...and biasalah bila umur bertambah ni..susah sket arr..apa yg susah..malas nk citer..
aku nk invest..tp x tau lg..x tau camne..apa yg seswai..dan takut kena tipu..hmm..
rasa cam nk contact maya..ex office mate kt TABM..dia agent public mutual...so..aku nk schedule perjumpaan ngn dia..x taula bila,..but aku target..dlm bulan 2 ni aku da stat melabur...cos bulan 2 amat sesuai utk aku melabur...dr dulu lg,...my fist car bulan 2...2nd car pun sama...so..aku mmg nk melabur dlm bulan ni gak..!!berapa jumlah pelaburannyer...nnt aku discuss ngn maya..i got some cash..so would be no problems..!!so..x sabar plak..huhuu..adios..!!

No comments: